torsdag 9. desember 2010

"Tiden strekker til for den som bruker den." - Leonardo da Vinci

"Passe ikke du på tiden, så passer ikke den på deg" - Norsk ordtak

Det å finne tid til å blogge om alt som skjer, kan være vanskelig.. Spesielt med to aktive tvillinger som lager liv hele dagene og de små timene som vi har alene om kveldene.. Derfor blir bloggingen min veldig nedprioritert for tiden, beklageligvis..  Jeg kan love opp og ned i mente om at jeg skal bli bedre med å blogge, men ting har vært veldig hektisk og ser lixom ikke at det blir roligere med de første årene :P

Et lite eksempel er når man bruker 3-4 dager på å fullføre et enkelt blogg innlegg..

I det siste er det ganske masse som har skjedd i livet til familien Johansen. Siden sist innlegg; 5 November, har vi tatt turen til Lillestrøm på Nordic Winner Show med hundene for å stille de ut.. Dommer på denne utstillingen var Elina Tan-Hietalahti fra Finland. Dessverre gikk det ikke veien for oss på denne utstillingen, hvor Iko kun fikk 1AK, 1AKK og Leija endte på 2JK.  Bedre lykke neste gang :):)

Vi har også endelig kjøpt oss hus!! Flytter inn i det den 18 februar 2011, det gleder vi oss masse til.  Hvordan huser ser ut, kan du se her .

Jeg kan vel si at jeg skal følge opp med masse blogg innlegg i tiden fremover, men det vil være en liten hvit løgn. skal prøve å oppdatere litt utover, iallefall litt oftere enn en gang i mnd..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar