tirsdag 9. mars 2010

Sykefravær og bilderedigering

Her i gården har vi hatt en "bra" start på uka, med en "perfekt" slutt på helga. Det endte med sterke hodepine-smerter på søndag morgen, etter å ha våkna med tette bihuler, null pustemuligheter og en nese som rant mer enn Niagara-fossene på en god dag..

På tirsdag i forrige uke fikk Elisabeth masse fine blomster som en liten "jeg elsker deg"-påminnelse. Første reaksjon var typisk "lady-like", med uttrykk som "NEEEEEI!", "Du trengte ikje det", "Du får ikje lov" og min personlige favoritt: "Eg fortjene de ikje":



Uka startet som sagt ganske "bra", med sykdom og fravær fra jobben.. Det har jo gitt en del tid til å lære seg Photoshop, samt ta en bilder av en halvgal valp som løper hjemme og som tror alt fikses bare man biter lenge nok på det eller ser på det med valpeøyne..



Det fungerer kanskje hos jentene, men jeg har stålkontroll på det halvgalne, psykotiske vesenet (tror jeg)...  Kan jo ikke være for streng med stjerna mi :p 

Sånn ellers holder jeg selvfølgelig å gå på veggen.. HATER å være hjemme pga sykdom, og når jeg hater noe, så er det intenst.... Finnes ingenting verre enn å ikke kunne gjøre noe.. Kan ikke trene noenting heller... Hadde jeg bare kunnet gått på trening, iallefall hatt noe å gjøre uten å måtte ha bøtta stående vedsiden av meg eller "pustehjelp" pga tett nese.. Eneste positive er vel at man forhåpentligvis svetter bort et par kilo pga varmen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar