fredag 26. februar 2010

Karrierens første agilitytrening

I går var vi på årets første agilitytrening med vår nye superstjerne ;) Selvfølgelig kunne ikke jeg gå med henne enda, for Elisabeth måtte jo få lov til å gjøre litt. Vi har begge så store abstinenser, at vi tar hver sjanse til å trene.

Jeg fikk lov til å gå et par runder med Tangetoppen's Whiskey on the Rocks aka Rocky, Dvergpinshceren til Carina Busch, en veldig god agility-venninne.. Siden hun mener at Rocky trenger "sosialisering" med litt andre førere, har jeg fått den ærefulle oppgaven av å gjøre litt.
 
Tangetoppen's Whiskey on the Rocks

Leija tok karrierens første bom-passering også på samme trening; hun kommer til å gjøre det skarpt denne damen her altså. Bare vent å se, alle de som tror noe annet, kan ta seg ei pille
 
Leija på sin første bom-passering

Jeg klarte også å få en del blinkskudd av de andre på trening, som du kan se under:
 
Kira på vei ut av tunellen

   
Rocky kommer :P

 Kira på vippen med sin flinke fører

 
Carina og Rocky på bommen

 

Rocky gjør som mamma sier :)

 

Kristine og den "avskylige" snødamen


Helt til slutt har jeg en utfordring til alle mine lesere; Hvor mange hunder ser du på bildet under?:
 

NB! Disse bildene tilhører meg etter åndsverksloven. Du kan altså ikke ta dem til eget bruk uten min tillatelse! Skulle noe være av interesse kan jeg kontaktes på tomtig_85@yahoo.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar