onsdag 3. februar 2010

Velkommen tilbake

Vi får vel rett å slett prøve igjen med en ny blogg. Denne gangen blir det sjekket av det norske lovverk, referanser til copyright osv... Kanskje til og med litt ytring av sterke meninger..

Uansett blir det en blogg fyllt med treningsoppdateringer, diverse småposter om tittelen min, "min lille boble" i denne store verdenen, samt hint og tips til andre blogger som kan være interessante å lese..

Forhåpentligvis vil jeg kunne skrive om alt det som jeg sitter inne med av tanker, både positive tanker om gode venner, opplevelser og filmer jeg ser, men også de negative tankene mine om trening, film, litteratur jeg leser og andre ymse ting som kun et visst knippe folk vet om ;)

Jaja, lykke til med lesingen og håper du liker det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar